12 березня.
Тема. Підсумок за темою"Дієслово".
Для чого нам потрібні знання про дієслова?
13 березня.
Тема.Розвиток мовлення. Складання сенкану "Котики".
-Найбільше мені сподобалось...
14 березня.
Тема. Розрізнення слів, які називають числа і відповідають на питання "скільки?"
Каліграфічна хвилинка.
Гра-усно.
Підручник-с. 91, вправи 327 і 328-усно.
Вправи 329 і 330 - письмово.
16 березня.
Тема .Дорогі Шевченківські місця. Дослідження "Пам'ятники Кобзареві".
Підручник с. 83-84. Анатолій Григорук."Дорогі Шевченківські місця".
Прочитати прислів'я з різною інтонацією.
Читання відомостей про поета с.83.
Розгляньте світлини пам'ятників Кобзареві у Львові і Вашингтоні. Чи є пам'ятник Шевченку у нашому місті, у селі, де проживає ваша бабуся, дідусь? Розкажіть про нього.
Вправа "Мій емоційний стан". Передайте свої емоції трьома прикметниками.
17 березня.
Тема. Малий Кобзар
Тарас Шевченко ."Сонце гріє, вітер віє...","Зоре моя вечірняя...","Сонце заходить...".
Підручник- с.84-85.
Прочитайте вірш "Сонце гріє, вітер віє..."
Прочитайте вірш "Зоре моя вечірняя..."
Прочитайте вірш "Сонце заходить, гори чорніють..."
Вивчити вірш напам'ять
-Який вірш найбільше сподобався? Чому?
17 березня.
Тема. Розрізнення слів, які називають числа і відповідають на питання "Скільки?"
Підручник-с. 92-93.
Вправа 331-334-письмово.
-Що вам відомо про числівник?
18 березня.
Тема.Утворення словосполучення числівників з іменниками. Вимова і правопис слова календар.
Підручник-с.93-94.
1.Усно.
(так, ні, так, ні, так, ні, ні, так)
2.Вправа 335-усно.
3.Каліграфічна хвилинка письмово, добрати прикметники і дієслова усно.
4.Вправа 336- 1-усно, 2.-письмово.
5.Письмово. Замість "коли" пишемо дату-словом.
6,Утворити прислів'я- усно. Назви числівники.
7.Прочитай і спиши текст. Підкресли числівники. Постав до них питання.
Синій кит-- найбільший з усіх тварин. Він сягає тридцяти метрів завдовжки і важить близько ста п'ятдесяти тонн. Це як сорок п'ять автобусів!
8. Я вважаю, що нам потрібні знання про числівник, тому що...Я можу довести це на прикладі...Я роблю висновок, що...
19 березня
Тема. Навіки в пам'яті народній. Андрій М'ястківський "Вірші Тараса Шевченка". Театралізація оповідання.
Підручник с.85.
Немає Lego? Використовуй кольорові олівці.
(Червоний,зелений,блакитний, жовтий.)
-Сьогодні я попрацював(ла)...
19 березня.
Діагностична робота.
У зошиті записуємо: 19 березня
Діагностична робота
1.Познач рядок, у якому іменники називають один
предмет.
а) дуб, білки, дятел;
б) береза, сосна, ялина;
в) горіх, явір, смереки;
г) клен, липи, верба.
2. Познач рядок, у якому
дієслова близькі за значенням.
а) сміятися, реготати, веселощі;
б) іти, крокувати, чимчикувати;
в) плакати, ридати, радіти.
3. Познач рядок, у якому прикметники
вжиті в протилежному значенні.
а) плаче – сміється; б)
веселий – сміливий;
в) іде – бреде; г
) великий – малий.
4.Познач рядок, у якому всі числівники.
а) сімдесят, три, вісім;
б) шість, місяць, чотири;
в) десять, сорок, радіти.
5. Розділи слова на чотири
групи.
Цукерка, один, іти, зошит, сім, нова, миша, сірий, читав, сто, книга, ясна,
мале, бачу, десять, написала.
Іменники:
Прикметники:
Дієслова:
Числівники:
6. Виправ помилки. Спиши текст.
Маринка остапчук їздить у
село вільшани до Бабусі Катерини іванівни. Дівчинка пасе козу зірку. А у лісі
Маринка збирає їстівна гриби та соковитий
ягідки.
20 березня.
Тема. Робота з дитячою книжкою. Тарас Шевченко.
-Пригадай, що ти знаєш про Тараса Шевченка.
- Сьогодні ти ще більше дізнаєшся про нього.
- Прочитай вголос оповідання Леоніда Большакова "Випадок" комусь із родини.
-Назви 3 цікавих факти, які сподобалися.
-2 факти, які почув уперше.
-1 запитання, яке б поставив головному герою.
Прочитай мовчки оповідання Василя Ковалюка "Тарасів сон"
Був пізній вечір. У Шевченковій хаті діти лягли спати. Усі вже спали, лише Тарасик не міг заснути. Він думав про те, як завтра піде до сестри Катерини. Вона вже одружилася і поїхала з чоловіком жити в друге село. Тарасик нудьгував за своєю нянею. Тим паче йому бракувало її тепер, коли не стало дорогої матусі, а до хати прийшла сварлива мачуха. Тарасик побіг і заховався у бур'яні. Несподівано він побачив під яблунею матінку. Вона була така гарна, молода, одягнена в усе біле. Мати підійшла до нього, взяла за руку й повела хлопчика до церкви. То була та сама церква, до якої Тарас ходив щонеділі. Там так любив він приглядатися до святих ікон. Але тепер церква була чомусь іншою. Вона вся блищала, а ікони виглядали світлішими та виразнішими. Тарасик став навколішки перед престолом та й почав гаряче молитися. Почував себе таким щасливим! Матуся була біля нього. Потім він устав і пішов за матір
--Я можу похвалити себе за...
-Найкраще мені вдалося....
23 березня.
Тема. Звичаї нашого народу. Гаївки. "Наша весна".
Підручник-с.86.
Одна книга один раз відріж.
Одне прислів'я спиши, підкресли числівники.
Письмово:
25 березня.
Тема. Розподіл слів на групи (за частинами мови).
Пригадай:
-Іменник-це... Назви 2 іменники, які відповідають на питання хто? Назви 2 іменники, які відповідають на питання що?
-Прикметник-це... Назви 2 прикметники.
-Дієслово-це...Назви 2 дієслова.
Вправа 1. Прочитай уривок із вірша Лесі Лужецької.
Дієслово- слово діє:
народилось і зоріє,
розвивається і квітне,
слово любе, слово рідне!
-Випиши з вірша слова: один іменник, два прикметники, три дієслова.
-Поясни, що називають виписані слова. На які питання вони відповідають?
Пригадай:
Вправа 2. Виразно прочитай вірш Леоніда Полтави.
Там, де сонечко іскриться,
де весняний вітер віє,
де на горах є столиця-
наш великий, славний Київ,
там є наша Батьківщина- Україна.
-Випиши з вірша іменники за абеткою. Поясни, чому деякі ми пишемо з великої букви.
Дев'ятнадцять учениць
налічив у класі Гриць.
Двадцять учнів ще прийшло.
Скільки в класі всіх було?
-Склади задачу про наш клас. Запиши її. Підкресли числівники.
Трішки відпочинь:
Навчання-навчати,
читання-...,
додавання-...,
малювання-...,
уміння-....
Вправа 5. Заміни сполучення слів за зразком і запиши.
Розмова по телефону- телефонна розмова,
книжка з бібліотеки-...,
шафа для книжок-...,
вистава в театрі-...,
гра на комп'ютері-....
-Сьогодні найбільше мені сподобалося...
26 березня.
Тема. Роль службових слів у реченні.
Підручник с.96-97.
-Розглянь комікс у вправі 343. Прочитай репліки другокласників.
-Виконай завдання разом з Мовкою і Суржиком:
Вправа. Прочитай текст.
У лісі тиша- повна, урочиста. Лише зрідка трісне від морозу дерево. Ліс ошатний і світлий. Ніби жде чогось, до чогось прислухається...
Випиши із тексту службові слова разом зі словами, з якими вони зв'язані.
Відпочинь:
Вправа. Обери службове слово. Запиши речення.
Усно.
-Спиши виділені в тексті речення, розкриваючи дужки.
20 березня.
Тема. Робота з дитячою книжкою. Тарас Шевченко.
-Пригадай, що ти знаєш про Тараса Шевченка.
- Сьогодні ти ще більше дізнаєшся про нього.
- Прочитай вголос оповідання Леоніда Большакова "Випадок" комусь із родини.
Випадок Леонід Большаков
Тарасові було дванадцять років, мачуха мучила його по-всякому. А тут іще цей випадок.
На постій в хату покійного Григорія Шевченка поставили солдата. В один із днів він закричав, що зникли його гроші. Галасу служивий наробив багато — хоч біжи світ за очі.
«Украв Тарас!» — гучно оголосила недобра Терешенчиха. Божився і клявся: не винний. Але жодні запевняння не допомогли. Втік, заховався — знайшли.
Ярина розповіла, що Тараса взяли на допит — зв'язали руки й ноги, катували різками. Особливо «старався» батьків брат — дядько Павло. Дізнання тривало три дні, поки знесилений хлопчина не «зізнався». Зажадали, щоб гроші повернув. А де йому їх узяти? Знову били, потім у темну комору кинули. Свої монети солдат одержав: заради цього продали святкову материну спідницю, яку вона заповідала Катерині. А справжній злодій виявився пізніше. Це був підлий Степанко, який і заховав украдене в дуплі старої верби.
Отакий був «гостинець» сироті в його дванадцять років. А хто міг за нього заступитись? Щиро співчували Микита, Ярина, сліпа Марія, маленький Йосип, сусідка Оксана, але... сльозами не допоможеш, кров не спиниш. Пішов у Зелену Діброву, до Катерини. Старша сестра по-материнському пригорнула, нагодувала, навіть картинку подарувала — на ярмарку для нього купила, нехай дивиться та змальовує. Коли повернувся, був битий знову, тільки тепер тримався твердіше. А картинку заховав так, що навіть пронозі Степанку не знайти. До чого ж хочеться малювати так красиво, як тут...
-2 факти, які почув уперше.
-1 запитання, яке б поставив головному герою.
Прочитай мовчки оповідання Василя Ковалюка "Тарасів сон"
ТАРАСІВ СОН Василь Ковалюк
Був пізній вечір. У Шевченковій хаті діти лягли спати. Усі вже спали, лише Тарасик не міг заснути. Він думав про те, як завтра піде до сестри Катерини. Вона вже одружилася і поїхала з чоловіком жити в друге село. Тарасик нудьгував за своєю нянею. Тим паче йому бракувало її тепер, коли не стало дорогої матусі, а до хати прийшла сварлива мачуха. Тарасик побіг і заховався у бур'яні. Несподівано він побачив під яблунею матінку. Вона була така гарна, молода, одягнена в усе біле. Мати підійшла до нього, взяла за руку й повела хлопчика до церкви. То була та сама церква, до якої Тарас ходив щонеділі. Там так любив він приглядатися до святих ікон. Але тепер церква була чомусь іншою. Вона вся блищала, а ікони виглядали світлішими та виразнішими. Тарасик став навколішки перед престолом та й почав гаряче молитися. Почував себе таким щасливим! Матуся була біля нього. Потім він устав і пішов за матір
'ю. Вони вийшли з церкви і попрямували в Тарасів садок. Там сіли під тією самою яблунею, де вона з'явилася. Мати взяла хлопчика на руки. Йому було так добре! Вона щось ніжно говорила йому, а потім закінчила:— Будь сильний, синку, не піддавайся лихові!Тарасик хотів щось відповісти, але враз відчув, що матері вже немає. Тарасик здригнувся, розкрив оченята і побачив перед собою не розквітлу яблуню, а вікно. Він хотів ще трохи помилуватися своїм чудовим сном, але мачуха вже будила його і кричала:— Уставай, ти, ледарю! Як довго будеш висиплятись?! Пора на леваду! Тарас швидко встав, натягнув штанці й зітхнув. Потім вибіг у садок до розквітлої яблуні...— Мамо, мамочко, хоча б уві сні приходь до мене, і то я буду щасливим.
— Про що думав Тарас того вечора?
— Куди він побіг, ховaючись від мачухи?
— Кого побачив Тарасик пiд яблунею?
— Куди повела мaти сина?
— Що сказала мама синові уві сні?
— Чому хлопчик у снi почувався щасливим?
— Про що вiн мріяв?
--Я можу похвалити себе за...
-Найкраще мені вдалося....
23 березня.
Тема. Звичаї нашого народу. Гаївки. "Наша весна".
Підручник-с.86.
(Величне свято)
Послухай гаївку.
-До кого звертаються у гаївці?
Прочитай гаївку вголос.
-Що принесла весна?
-До чого закликають весну?
-З якою інтонацією потрібно читати гаївку?
-Віднови послідовність рядків:
Переглянь відео"Великодні гаївки"
-Де і коли виконують гаївку?
-Хто є учасником дійства?
-Який настрій створюють гаївки?
24 березня.
Тема. Великодня пригода. Ірина Мацко."Загублена писанка". Переказ казки за малюнковим планом.
Підручник-с.87-89.
-Прочитай вірш:
-Зроби завдання від гномика на с. 86.
Або переглянь відео:
Прочитай казку, дай відповідь на запитання.
Знайди і зачитай у казці речення, де згадуються ці персонажі.
- Мені сподобалась (не сподобалась) казка тому, що...
24 березня.
Тема. Підсумковий урок за темою"Числівник".
Не забувайте:
-писати перед кожною вправою слово "Вправа";
-Коли пишемо слова: перше-з великої літери, ставимо кому, далі слова з малої літери, в кінці крапка.
Останнє запитання письмово.
Тестові завдання-письмово.
Хлопчики записують три словосполучення з числами і предметами з блакитної картинки, дівчатка-з рожевої.
Усно. Поєднай частини прислів'їв.
Краще раз побачити, тисячі людей навчає.
Сім раз відміряй, ніж тричі почути.
Одне прислів'я спиши, підкресли числівники.
Письмово:
-Числівники я використовую для...
25 березня.
Тема. Розподіл слів на групи (за частинами мови).
Пригадай:
-Іменник-це... Назви 2 іменники, які відповідають на питання хто? Назви 2 іменники, які відповідають на питання що?
-Прикметник-це... Назви 2 прикметники.
-Дієслово-це...Назви 2 дієслова.
Вправа 1. Прочитай уривок із вірша Лесі Лужецької.
Дієслово- слово діє:
народилось і зоріє,
розвивається і квітне,
слово любе, слово рідне!
-Випиши з вірша слова: один іменник, два прикметники, три дієслова.
-Поясни, що називають виписані слова. На які питання вони відповідають?
Пригадай:
Вправа 2. Виразно прочитай вірш Леоніда Полтави.
Там, де сонечко іскриться,
де весняний вітер віє,
де на горах є столиця-
наш великий, славний Київ,
там є наша Батьківщина- Україна.
-Випиши з вірша іменники за абеткою. Поясни, чому деякі ми пишемо з великої букви.
Вправа 3. Розв'яжи задачу. Поясни, що називають виділені слова. На які питання вони відповідають?
Дев'ятнадцять учениць
налічив у класі Гриць.
Двадцять учнів ще прийшло.
Скільки в класі всіх було?
-Склади задачу про наш клас. Запиши її. Підкресли числівники.
Трішки відпочинь:
Вправа 4. Утвори дієслово з іменника за зразком і запиши.
Навчання-навчати,
читання-...,
додавання-...,
малювання-...,
уміння-....
Вправа 5. Заміни сполучення слів за зразком і запиши.
Розмова по телефону- телефонна розмова,
книжка з бібліотеки-...,
шафа для книжок-...,
вистава в театрі-...,
гра на комп'ютері-....
-Сьогодні найбільше мені сподобалося...
26 березня.
Тема. Великодня пригода. Ірина Мацко."Загублена писанка". Переказ казки за малюнковим планом.
Підручник с.87-89
Трішки відпочинь:
-Сьогодні було цікаво...
-Тепер я зможу...
26 березня.
Тема. Роль службових слів у реченні.
Підручник с.96-97.
-Розглянь комікс у вправі 343. Прочитай репліки другокласників.
-Виконай завдання разом з Мовкою і Суржиком:
Запам'ятай! В українській мові є слова, до яких не можна поставити питання. Це службові слова.
У лісі тиша- повна, урочиста. Лише зрідка трісне від морозу дерево. Ліс ошатний і світлий. Ніби жде чогось, до чогось прислухається...
Випиши із тексту службові слова разом зі словами, з якими вони зв'язані.
Відпочинь:
Вправа. Обери службове слово. Запиши речення.
Вправа. Службові слова помінялися місцями. Виправ помилки і запиши словосполучення.
Виконай вправу:
-Перейди за посиланням https://learningapps.org/display?v=pecf1n0ac20
-Службові слова важливі тому, що...
27 березня
Тема. Розвиток мовлення."Красно дякуємо за хліб". Складання кінцівки казки за малюнком і за планом.
-Відгадай загадки.
-Розшифруй і прочитай тему уроку.
-У зошиті зроби звукову модель слова "хлібчик".
-Прочитай 1 і 2 абзаци казки, вправа 348.
-Прочитай кінцівку.
-Склади продовження казки. Використовуй малюнки, запитання і слова для довідки вправи 349. Усно.
-Відпочинь:
-Відгадай загадки.
-Вправа. Письмово.
-Вправа. Письмово.
Обери і запиши за абеткою назви професій, що пов'язані з виготовленням хліба.
Комбайнер, лікар, агроном, учитель, тракторист, пекар, мельник, продавець, перукар, шофер.
30 березня
Тема. Підсумок за розділом"Весна, весна-весняночка".
Підручник с.89.
Робота з підручником:
Відпочинь:
-Пройди тест:зайди за посиланням https://vseosvita.ua/go введи код
доступу qwz577 , введи ім'я. Успіху!
-Сьогодні мені найбільше сподобалося...
31 березня
Тема. Невідоме про звичні речі. "З історії світлофора". Передбачення за змістом заголовку.
Відпочинь:
Переглянь відео або завантаж QR-код:
-Що тобі найбільше сподобалося сьогодні?
31 березня
Тема. Написання службових слів окремо від інших слів. Вимова і правопис слова рюкзак.
Підручник с. 98-99.
Розглянь малюнки:
-Де зображені речі? Назви службові слова.
-Назви слово близьке за значенням до слова рюкзак.
-Запиши каліграфічну хвилинку.
-Зроби в зошиті звуковий аналіз слова рюкзак.
Вправа. Спиши текст.
Квіти
На лузі багато квітів. Ось рожевіє конюшина.
Вуглинками у траві горить гвоздика. Повернули біляві личка до сонечка ромашки.
Небом дивляться із трави сині дзвіночки. Ніби
райдуга на землі! Милуйся, але не рви. Це краса землі!
-Підкресли службові слова.
- Досліди, як пишемо службові слова з іншими словами.
Службові слова пишемо ОКРЕМО від інших слів.
Вправа 353. Письмово.
Відпочинь:
Вправа . Письмово.
Вправа . Письмово.
-Сьогодні я дізнався(лася)...
1 квітня
Тема. Роль службових слів у реченні.
Підручник с. 99-100.
Письмово.
-Розглянь малюнок на с.100.
-Прочитай текст вправи 357.
-Спиши виділені в тексті речення, розкриваючи дужки.
Відпочинь:
Вправа. Письмово.
Вправа. Письмово.
-Найкраще мені вдалося...
2 квітня
Тема. Наш домашній помічник. "Історія першого пилососа".
Підручник с.91-92.
Відпочинь:
-Чи є у вашій родині пилосос?
-Поміркуй і склади правила безпечного користування.(Усно.)
-Сьогодні я дізнався(лася)...
- Чи корисною була інформація і чому?
2 квітня
Тема. Підсумок за темою "Слово".
Підручник с.101.
Письмово:
Усно:
Письмово:
Письмово:
Відпочинь:
Письмово:
-Я сьогодні працював(ла)...
3 квітня
Тема. Робота з дитячою книжкою."Великдень на гостину просить".
Пасочка
Панас Мирний
Великоднього тижня забіліли всі хати, ніби вбрались у білі сорочки,
лишень одна маленька хатка край села стояла як сиротина, без білої одежини…
У
тій хатці жила бідна вдовиця. Попала вона в тяжку слабість і більше жодної
помочі не мала, окрім семилітнього сина. Семенко був дуже добрий синок: і
слухняний, і тихий, і роботящий. Товариші любили його, як рідного брата, а
отець духовний і вчитель —- як рідного сина. Він, бувало, як дівчина, й ложки
помиє, і хмизу назбирає, й корову догляне, одним словом, усе, на що тільки його слабких сил стало. А
упоравшись із роботою, не відступить від мами. Вона, бідна, лежить на ліжку, а він бере
книжечку та стане читати так гарно і складно, що аж мама радіє. Так він і тепер
читав і втомився. Наостанку сказав:
– Мамо, мамо, післязавтра вже Великдень, а
ми яке свято будемо мати?
Мама глянула на нього, і рясні сльози
покотилися по її обличчю, бо жаль стало доброї дитини. А потім сказала:
– Синочку, якби лише Бог дав мені одужати,
якось воно буде.
Семенко
хотів щось сказати, але хтось пробіг попід вікна. Він вийшов з хати і побачив
свого шкільного товариша Василька, що прибіг його відвідати.
Поговоривши між собою, хлопці ввійшли до хати. Василько побачив, що в
їхній хаті сумно. Не побілено, пасочок не напечено і нічого не приготовлено на
Великдень. Вийшли хлопці знову на двір, а Василько питає:
— Чому у вас нічого не зварено, не спечено?
— А хто, — каже Семенко, — буде варити, коли мама хвора?
Засмутився
Семенко, та й Василькові стало жаль його. Прийшов Василько додому, а мама його
тоді якраз виймала з печі великодні паски. Василько глянув на паски та й каже:
— Мамо, а ви мені спекли пасочку?
— А як же, дитино, спекла, та ти знаєш, що я всім домашнім
по пасочці печу. Ось твоя пасочка!
— А яка вона гарна! Мамо, я собі зараз її візьму.
— Та куди ти її візьмеш? Я всі до комори занесу, та і твою
теж.
— Ні, мамусю, дозвольте, я її сам сховаю, коли вона моя.
— Візьми, лише дивись, не їж, бо то не годиться.
— Ні, мамуню, я не буду їсти.
Взяв
Василько свою пасочку, вибіг на двір, дав її Семенкові: «Дарую тобі цю пасочку,
щоб і ви мали свято». Семенко прибіг радісний до хати і каже: «Не журіться,
мамуню, будемо і ми мати свято. Подивіться, яку пасочку мені Василько
подарував». Мати зітхнула, подивилася на святі образи і сказала: «Бачиш, сину,
що Бог нікого в біді не залишає, хто лише у нього милість має».
До Василькової мами прийшла
сусідка й спитала, як їй паски вдалися. Господиня повела її до комори, показала
все печиво й додала, що найкраща паска — Василькова.
— Васильку, — сказала вона, — ану покажи свою пасочку. Василько
почервонів, як буряк. Стоїть і словечка не промовить. А потім розповів, що
заніс її Семенкові, бо вони бідні.
— Ви, мамо, не гнівайтесь на мене, — закінчив Василько, —
що я йому свою пасочку подарував.
Мама поцілувала свою дитину, нав’язала цілу скатертину пасок,
солонини, ковбас та писанок і послала Васильком бідній удовиці.
-Назви дійових осіб оповідання.
-Чому було сумно у хатині Семенка?
-Куди зникла пасочка Василька?
-Чи схвалюєш ти вчинок Василька? Чому?
Відпочинь:
ПИСАНКА
Гарна писанка у мене,
Мабуть, кращої й нема!
Мама тільки помагала,
Малювала ж я сама.
Змалювала дрібно квіти,
Вісім хрестиків малих,
І дрібнюсіньку ялинку,
Й поясочок поміж них...
Хоч не зразу змалювала,
Зіпсувала п'ять яєць -
Та як шосте закінчила,
Тато мовив
"Молодець!"
К.Перелісна
-Які узори намалювала дівчинка?
-Чи малюєш ти писанки?
-Які узори наносиш?
-Мені було цікаво (не цікаво), оскільки...
6 квітня
Тема. До зірок! За Віктором Гончаренком. "Про першу повітряну кулю".
Підручник с.92-93.
-Прочитай оповідання:
Відпочинь:
-Скористайся кодом або подивись відео:
-Сьогодні я дізнався(лася)...
-Найбільше мені сподобалося...
7 квітня
Тема. Підсумковий урок за розділом "Цікавинки для дитинки".
Аудіювання.
Підручник с. 93.
Відпочинь:
Для допитливих:
Аудіювання. Натисни на посилання і прослухай текст.
введи своє ім'я, дай відповіді на запитання.
Бажаю успіху!
7 квітня
Тема. Зміст і завершене інтонаційне оформлення речення.
Підручник с. 102.
-А що таке речення? Подивись відео(дивитися до 3:00 хвилини).
Вправа 366. Усно.
Вправа. Письмово:
Відпочинь:
Вправа. Письмово:
Вправа. Письмово:
Поєднай частини речень. Запиши утворені речення.
На уроці математики у зошит умову задачі.
Учні записали способи читання прикладів.
Учителька пояснювала учні розв'язували приклади.
Вправа . Усно.
Додатково (для тих, хто бажає). Усно.
-Що я дізнався(лася) про речення?
8 квітня
Тема. Спостереження за основними ознаками речення. Велика буква у першому слові в реченні. Вимова і правопис слова дитина.
Підручник с. 103.
Вправа. Прочитай слова кожної групи.
1. Жовтий, люди, колір, сонячним, називають.
2. Зелений, кольором, люди, вважають, колір, життя.
3. Оранжевий, гарного, надає, колір, людині, настрою.
-Чи можемо ці групи слів назвати реченням? Чому?
-Перестав слова кожної групи так, щоб утворилося речення.
-Запиши речення.
Відпочинь:
-Сьогодні ми попробуємо написати диктант. У зошиті посередині запиши:
Диктант
-Слухай запис диктанту і пиши.
-Сьогодні я працював(вала)..., оскільки...
9 квітня
Тема. Народні лічилки. Дослідження "Як побудовані лічилки".
Підручник с.94.
-Прочитай народні лічилки.
Відпочинь:
-Сподіваюсь, ти не маленька нехочуха. Працюймо далі!
-Вивчи одну лічилку напам'ять.
9 квітня
Тема. Зв'язок слів у реченні. Вимова і правопис слова понеділок.
Підручник с.106.
Відпочинь:
Вправа. Спиши речення, вставляючи пропущені слова (написані на знаку питання).
Вправа. Спиши текст. Замість питань запиши відповідні слова. Користуйся малюнком.
10 квітня
Розвиток мовлення. Тема "Весна наближається". Складання основної частини казки за допомогою малюнків і запитань.
Підручник с.104-105.
Письмово: потрібно дати відповіді на запитання. Користуйся словами для довідок.( Питання не записуємо, тільки відповіді, повним реченням.)
Усно:
21 квітня
Тема. Авторські лічилки. Григорій Чубай."Лісова лічилка".
Марія Людкевич. "Лічилка". Леся Вознюк. "Лічилка-безконечка".
Підручник с.94-95.
Відпочинь:
-Найбільше мені сподобалась лічилка...
21 квітня
Тема. Розповідні речення. Спостереження за інтонацією. Побудова речень. Розділові знаки в кінці речення.
Підручник с.107
Вправа 382. Усно.
Вправа 384. Письмово.
Відпочинь:
Вправа. Прочитай текст відповідно до розділових знаків у кінці речення.
-Спиши текст.
-Склади розповідне речення, у кінці якого стоїть крапка.
-Склади розповідне речення у кінці якого стоїть знак оклику.
22 квітня
Тема.Питальні речення. Спостереження за інтонацією питальних речень. Розділові знаки в кінці речення. Вимова і правопис слова медаль.
Підручник с.108.
-Гра і скласти речення-усно.
Вправа. Письмово. Потрібно зупинити відео, записати запитання і відповідь на нього. Підкреслити у запитанні питальне слово. Так попрацюй з наступними 4 відео.
Відпочинь:
Вправа. Письмово. Зупини відео. Запиши розповідне речення. Запиши три питальні речення, користуйся поданими питальними словами.
-Що нового ти сьогодні дізнався(лася)?
23 квітня
Тема. Народні ігри. "Горюдуб", "Панас".
Підручник с.96
Відпочинь:
23 квітня
Тема. Спонукальні речення. Побудова речень. Інтонування речень. Розділові знаки в кінці речення.
Підручник с.109
Вправа. Письмово. Зупини відео. Склади і запиши речення(3 наступні відео).
Відпочинь:
Вправа. Письмово.
Вправа. Письмово.
24 квітня
Тема. Робота з дитячою книжкою. "Допитливій малечі про знайомі речі"
Робота з енциклопедією.
Відпочинь:
25 квітня
Тема. Народні та авторські мирилки. Варвара Гринько. "Мирилки". Яна Яковенко. "Козацька мирилка".
Підручник с. 97.
Відпочинь:
-Сьогодні я дізнався(лася)...
25 квітня
Тема. Розвиток мовлення. "Метро". Складання діалогу. Вимова і правопис слова метро.
Підручник с.110-111.
Або переглянь відео:
Відпочинь:
Усно:
27 квітня
Тема. Народна легенда"Як з'явились квіти та веселка". Переказ легенди.
Підручник с.98-99.
Відпочинь:
28 квітня
Тема. Квіти- Землі окраса. Леся Вознюк."Квіти".
Підручник с.99.
Відпочинь:
-Мені було (не) цікаво, бо...
28 квітня
Тема. Поширення речення за питаннями. Складання і запис речення за малюнком. Вимова і правопис слова кукурудза.
Усно:
Письмово:
Відпочинь:
Усно:
Письмово:
29 квітня
Тема. Діагностична робота. Мовна тема "Речення".
-Сьогодні ти будеш працювати з онлайн тестом. Отож, перейди за посиланням https://vseosvita.ua/go , введи код dzz204 , введи своє прізвище та ім'я.
-Бажаю успіху!
30 квітня
Тема. Володимир Сенцовський. "Після дощу".
Підручник с.100.
Відпочинь:
-Мені (не) сподобалось оповідання, бо...
30 квітня
Тема. Підсумковий урок за темою "Речення".
Відпочинь:
-Поміркуй, чому потрібно вивчати тему "Речення"?
4 травня
Тема. За Віктором Васильчуком. "Подружилися".
Підручник с.101.
Відпочинь:
Відпочинь:
5 травня
Тема. Микола Магера. "Он як буває".
Підручник с.102-103.
Відпочинь:
Руханка:
5 травня
Тема. Розпізнавання тексту.
Підручник с.112.
-Натискай на паузу і відповідай на запитання :
Відпочинь:
Руханка:
6 травня
Тема. Розпізнавання тексту. Удосконалення вмінь добирати заголовок до тексту.
Підручник с.114.
Вправа 405. Усно.
Вправа. Письмово.
Відпочинь:
-Скористайся кодом або переглянь відео:
-Спиши виділені слова, поділяючи їх для переносу.
Руханка:
7 травня
Тема. Микола Магера. "Он як буває".
Підручник с.102-103.
Відпочинь:
Пройди тест. Перейди за посиланням https://vseosvita.ua/go
Введи код tjd026 . Введи своє ім'я.
Успіху!
Руханка:
Тема. Особливості тексту-розповіді, його призначення. Вимова і правопис слова середа.
Підручник с.115.
-Став відео на паузу, виконуй завдання.
8 травня
Тема. Робота з дитячою книжкою."З чистого джерела народної мудрості".
Руханка:
12 травня
Тема. Катерина Перелісна. "Бджілка".
Підручник с.104.
Відпочинь:
Руханка:
12 травня
Тема. Особливості тексту-опису. Його призначення.
-Став відео на паузу, виконуй завдання.
Усно:
13 травня
Тема. Дослідження будови тексту. Вимова і правопис слова помилка.
Усно:
-Сьогодні ми ще напишемо диктант. При потребі натискай на паузу. У зошиті посередині запиши:
Диктант
Лісове свято
14 квітня
Тема. Василь Шкляр."Маленька мураха".
Підручник с.105.
Відпочинь:
Руханка:
14 травняТема. Удосконалення текстів. Вимова і правопис слова четвер.Підручник с.121-122.
Усно:
Письмово:Усно:
Письмово:
Відпочинь:
Руханка:
15 травня
Тема. Розвиток мовлення. Написання листа.
Підручник с. 117.
Усно:
Відпочинь:
Письмово:
16 травня
Тема. Робота з дитячою книгою "Буду я природі другом".
Прочитай :
Розкажи:
Руханка:
18-19 травня
Тема. Ірина Мацко. "Мобік і дідусь".
Підручник с.106-107.
Відпочинь:
Руханка:
19 травня
Тема. Підсумковий урок за темою "Текст". Вимова і правопис слова на добраніч.
Підручник с.122-123.
Тебе чекає цікавий тест за темою"Текст". Перейди за посиланням https://vseosvita.ua/go введи код доступу fzr672
введи своє ім'я. Бажаю успіху!
Відпочинь:
20 травня
Тема. Повторення. Звуки і букви. Склад. Наголос. Звуко-буквений склад слів.
-Сьогодні ми розпочинаємо повторювати все, що вчили в 2 класі.
Пригадати вивчене за темою "Звуки і букви. Алфавіт" тобі допоможе тест. Перейди за посиланням https://vseosvita.ua/goвведи код доступу jtn477 введи своє ім'я. У тебе все вийде!
Відпочинь:
21 травня
Тема. Діагностична робота. Диктант.
-Коли диктор говорить: "Нова думка", робимо абзац. У тексті два абзаци. Зосередься. У тебе все вийде!
У зошиті посередині запиши:
21 травня
Діагностична робота
Диктант
Весна
21 травня
Тема. Петро Сорока. "Білка купила мобілку".
Підручник с.107.
Відпочинь:
22 травня
Тема. Розвиток мовлення. "Розумні тварини". Складання переказу за планом.
Підручник с.124.
Відпочинь:
Руханка:
Тема. Анатолій Костецький."Канікули".
Підручник с.108.
Відпочинь:
26 травня
Тема. Підсумковий урок за розділом"Незабаром літечко".
Підручник с.108.
Відпочинь:
26 травня
Тема. Слово. Значення слова. Частини мови.
Підручник с.125.
-Тобі подобається проходити тести? Сподіваюсь, що так.
-Перейди за посиланням https://vseosvita.ua/go введи код mjr734 , введи своє ім'я. Я вірю в тебе!
27 травня
Тема. Речення. Текст.
Підручник с.125.
-Перейди за посиланням https://vseosvita.ua/go введи код fmr737 , введи своє ім'я. Успіху!
28 травня
Тема.Робота з дитячою книжкою."Укрились луки цвітом, вітаючись із літом".
Руханка:
28 травня
Тема.Підсумковий урок.
-Сьогодні на тебе чекає останній тест з української мови. Бажаю успіху!
Тема.Підсумковий урок.
Немає коментарів:
Дописати коментар