Мистецтво

12 березня.
Тема. Динаміка у мистецтві. Виготовлення аплікації "Підсніжники" з ватяних дисків.



-Розглянь картини італійського художника Піно Даені із серії "Материнство".
-Якою художник зобразив маму?
-Яка картина створює враження рівноваги, спокою, тиші?
-На якій передано динаміку і рух?

Динаміка- стан руху(політ птаха, хвилі, рух і дії людини,вітер...).

Статика-стан спокою, рівноваги.
У творах художників динаміка, рух, поза людини залежать від сюжету композиції.
-Чим ми можемо порадувати свою маму? Створи їй весняний настрій!


19 березня.
Тема. Виражальні якості кольору. Створення орнаменту у техніці петриківського розпису.
Намалюй гілочку калини. Для зображення ягід використай пальчик. Удачі!



26 березня
Тема.Лад у мистецтві. Створення аплікації "Кульбабка".
2 квітня
Тема. Що може виражати мистецтво. Вишиванки. Створення візерунка на аркуші в клітинку.
-Обери орнамент і намалюй його на аркуші в клітинку.


9 квітня
Тема. Мистецтво виражає внутрішній світ людини. Ліплення з солоного тіста. "Жайворонок".


Найспівучішою пташкою України є жайворонок. Живиться комахами, зернами злаків і насінням бур’янів. П’є росу з листя трави, що дозволяє йому жити і в посушливих степах південної України. Жайворонок зазвичай прокидається та починає співати рано вранці. Інші птахи ще сплять, а його пісня вже лунає у блакиті неба. Тому людей, що рано прокидаються, низивають жайворонками, а тих, хто спить до обіду — совами.


Жайворонка називають «Божим провісником», бо першим із польових птахів повертається з вирію. Вважається, що з прильотом сіренького треба розпочинати оранку та сівбу. А ще кажуть: коли жайворонок співає високо в небі, то молиться Богу.

Етапи виготовлення жайворонка з солоного тіста:


23 квітня
Тема. Українські народні традиції та народні інструменти. Створення композиції "Писанка".
 З давніх - давен люди святкують Великдень – Пасху. Це – день, коли воскрес Ісус Христос, якого ми бачимо на  іконах у церквах та в оселях. Саме цієї пори приходить справжня весна, все починає рости, квітувати. На Пасху дорослі розписують та фарбують яєчка, дарують їх дітям, приказуючи:
«Христос воскрес!» Діти відповідають: «Воістину воскрес!»
    Сьогодні, ми  відкриємо для себе красу наших традицій, ознайомимось із великоднім звичаями.
     Однією із традиція під час великодніх свят - водіння хороводів під музичні народні інструменти, спів гаївок, веснянок. 
     Що ж таке народні музичні інструменти? 



 Саме під народні музичні інструменти водили гаївки навколо церкви діти та молодь.
Перегляньте фрагмент цього дійства
 Окрім співу та гри на народних музичних інструментах люди розписували писанки. 


Або:





25 квітня
Тема. У світі музичних інструментів. Створення об'ємної аплікації.




Подивись відео, як робити аплікацію:




30 квітня
Тема. Чарівна мова мистецтва. Створення композиції «Гілка яблуні».




7 травня
Тема. Подорож у країну виражальних засобів мистецтва. Створення театральної афіші.
  • У який спосіб можна запросити учнів школи на лялько­ву виставу?
  • Уявіть, що нікому в нашій школі нічого невідомо про виставу, яку ми поставили. Ми чекаємо на глядачів, а вони не йдуть до нас! Як ви вважаєте, хто нам може допомогти? Так, худож­ник!
  • Сьогодні ми дізнаємося більше про ще одну складову роботи художника у театрі. Ми говоритимемо про театральну афішу, яка допо­може сповістити глядачів про підготовлену нами виставу.
  • Театральні афіші мають давню історію. Ще в Давній Греції та Римі глашатай скликав публіку на сценічні ігри. Афіші з’явилися у Греції приблизно в IV столітті до н.е., у Римі — в I столітті до н. е. Афіші у давнину були двох видів: намальованими й написаними. Намальовані афіші вставляли в рами і вивішували поруч із дверима театру.
  • Що ж таке афіша? Що має бути зображено на афіші, щоб глядач знав, коли і куди йому приходити, щоб переглянути виставу?

Афіша — один з видів реклами, оголошення про виставу, кон­церт, виставку та ін., яке розміщують у людних місцях.

Якщо на афіші ми намалюємо тільки зображення (наприклад, головних дійових осіб вистави), глядач зрозуміє, на яку виставу його запрошують. Але він не знатиме час початку вистави.

Тому обов’язково кожна театральна афіша містить не тільки зображення, а й текст. Художник вирішує, якими літерами зробити напис та де його розташувати.





-Попробуй створити свою афішу. Успіху!

14 травня
Тема. Крокуємо рідним краєм.Ліплення з пластиліну. Рельєфна композиція «Літо».
Послухай музику П.І.Чайковського, "Пори року. Літо."
Заплющ очі, уяви літній сонячний день. Створи свою аплікацію з пластиліну "Літо" або скористайся відео. 
21 травня
Тема. Танець у мистецтві. Піктограми.
Піктограма (від лат. pictus — мальований і грец. γράμμα — письмовий знак, риска, лінія) — умовний малюнок із зображенням будь-яких дій, явищ, предметів і т. д. Піктограми походять із давніх часів, де вони використовувалися на письмі.
Перші піктограми-наскельні малюнки:

Сучасні піктограми:

-Подумай, які піктограми ми зустрічаємо на вулиці?
-А які є у нашому класі?
-А якими ти користуєшся кожного дня? :)😀
-Сьогодні ти будеш малювати піктограми, що позначають танці людей. Скористайся малюнком або придумай власні.
28 травня
Тема. Зображальні та виражальні властивості мистецтва. Урок узагальнення знань.
-Знайди на картині приховане зображення. Кого ти бачиш? Художник Октавіо Окампо.


-Яке з цих зображень є скульптурою?


-Пригадай деякі нові слова, які ти дізнався.
Архітектура:
Орнамент:

-Ти дуже багато знаєш і вмієш! Попереду- літні канікули. Відпочивай, твори, мрій!


Немає коментарів:

Дописати коментар