https://pidruchnyk.com.ua/1304-matematika-kozak-korchevska-2-klas.html
13 березня.
Обчислення значення буквеного виразу. Обчислення периметра прямокутника.Розв'язування задач.
Підручник-с. 88, Завдання 4-7.
Завдання 4, 6- письмово.
Задача 5.
Складаємо короткий запис:
І-
ІІ-
ІІІ-?,
Складаємо план розв'язання і виконуємо.
Задача 7.
-Якщо залишилось 3 грн, а на ручку не вистачає 4 грн, то яка ціна ручки?
-Якщо Оксанка купила ручку за 7 грн і в неї залишилось ще 3грн, то скільки грошей було спочатку?
14 березня.
Тема. Закріплення вивченого матеріалу.
-Як називають числа при множенні?
-Як називають числа при діленні?
- Чому вираз 27: (3*0) неможливо обчислити?
Самостійна робота:
1. Двоє зайченят поділили між собою порівну 8 морквин. Скільки морквин отримало кожне зайченя?
2. Зайчики розділили між собою 8 морквин. Кожний отримав 2 морквини. Скільки було зайчиків?
3.
0:7+1 4:1+3 2*6-3
6:6-1 12:2+37 2*8+3
18:2+15 0*9+9 10:2+9
4. Накресли квадрат зі стороною 2 см. Обчисли периметр.
16 березня.
Коло. Круг. Радіус. Розв'язування задач.
Підручник - с.89 .
Завдання 1.-письмово.
http://video.novashkola.ua/2-klas/matematika-2-klas/urok-30/----ознайомлення з новою темою. Є чотири відео, перегляньте, будь ласка, всі. Коло вчимося креслити.
Завдання 4-усно.
Задача 5- письмово.
-Яка місткість банки?
-Яка місткість відра?
-Скільки банок заповнили?
-Скільки літрів води у банках?
-Скільки літрів води всього?
Задача 6-усно.
Позначимо (зліва) ,хто молодший і на скільки.
Юля----5 років----Іра---2 роки----Юра
Якщо Юля молодша за Іру, а Іра молодша за Юру, що ми можемо сказати про Юлю і Юру?
На скільки років?
2*8+4 18:2+9
2*3+26 12:6*2
2*(15-8) (48-32):2
2*(56-50) 14:2*2
17 березня.
Діаметр. Складання і обчислення виразів. Розв'язування задач. Визначення часу за годинником.
Підручник-с.90.
20 березня.
Тема. Закріплення вивченого матеріалу.
Підручник-с. 91.
Повтори таблицю множення числа 2.
Завдання 3-усно.
Задача 5-письмово.
Завдання 6. Письмово.
-Найкраще мені вдалося...
30 березня
Тема. Повторення вивченого матеріалу.
Підручник с. 96.
Усні обчислення.
Завдання 1. Усно.
Задача 3. Письмово.
Завдання 4. Усно.
Трішки відпочинь:
Задача 5. Письмово.
Виконай тести. Перейди за посиланням https://vseosvita.ua/go ,
введи код jdf212 . Напиши своє ім'я.
-У тебе все вийде, я вірю в тебе!
31 березня
Тема.Таблиця ділення на 3. Розв'язування задач.
Підручник с.97.
Усні обчислення.
Завдання 2. Усно.
Завдання 3. Письмово.
Задача 4. Письмово.
Трішки відпочинь:
Задача 5. Письмово.
-Зверни увагу, що 15 грн заплатили за 3 ручки.
Завдання 6. Усно.
Усно:
1 квітня
Тема. Закріплення таблиці ділення на 3. Розв'язування задач.
Усні обчислення.
Завдання . Письмово. Обчисли значення виразу
Задача. Усно.
2. У кожній рівності знайди невідомий множник (невідомий множник позначено...).
3*...=21 ...*3=9
...*2=16 2*...=8
10 квітня
Тема. Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Читання рівностей. Розв'язування задач.
Підручник с.101.
Усні обчислення-завдання 1.
Попрацюйте з відео:
Особливу увагу зверніть на питання НА СКІЛЬКИ більше(менше). Тоді від більшого числа ВІДНІМАЄМО менше. Це ми вчили ще в 1 класі. А питання У СКІЛЬКИ РАЗІВ більше(менше)- це є нова тема. Тоді потрібно більше число ДІЛИТИ на менше. Це пояснення є у відео з відрізками.
Після перегляду відео опрацюйте усно завдання 2, 3, 4.
Руханка:
Задача 5 письмово. Пригадайте, яку дію потрібно виконати, щоб дізнатися, на скільки менше.
Зверніть увагу, що потрібно порівняти автівки на першій і другій стоянці.
Чи знаєте ви , скільки автівок на другій стоянці?
Чи можете дізнатися? Якою дією?
Можливо, допоможе скорочений запис:
Завдання 6-письмово. Уважно прочитайте інструкцію до нього.
Завдання 7 -усно.
21 квітня.
Тема. Задачі на збільшення і зменшення числа у кілька разів. Складання і обчислення виразів.
Підручник с.102.
Завдання 1, 4. Усно.
Завдання 2-письмово.
Відпочинь:
Задача 3 письмово.
а)- Що означає у 3 рази більше, ніж 4?
б)-Що означає у 3 рази менше, ніж 15?
Завдання. Письмово.
Обчисли значення виразу 12:а+7, якщо а=2, а=3.
22 квітня
Тема. Розв'язування задач. Доповнення рівностей.
Підручник с.103.
Усні обчислення.
Пам'ятай:
Завдання 1. Письмово.
-Пригадай, записуємо рівність з віконечком, під нею відповідну рівність на знаходження невідомого числа.
Задача 2. Письмово.
Відпочинь:
Задача 3. Усно.
Задача 4. Письмово.
24 квітня
Тема. Знаходження невідомого діленого. Розв'язування задач.Підручник с.104.
Завдання 1 - усно.
Завдання 2- письмово (хлопці- зелений колір, дівчата-жовтий). Запис має бути таким:
7×3=3×7=21
Далі іде нова тема. Завдання 3 і 4 в підручнику. Усно.
Завдання 5- письмово, за зразком у підручнику.
Відпочинь:
Завдання 6 і 7-усно.
27 квітня
Тема. Кратне порівняння чисел.
Підручник с.105.
Математичний диктант. Письмово:
-Пригадай, на початку рядка пишемо: М.д. і записуємо лише результат через кому.
У задачі 3 потрібно порівняти.
-Чи можна відразу дати відповідь на запитання задачі?
-Що нам для цього потрібно знати?
-Зверни увагу! У задачі запитують НА скільки. Якою дією ти дізнаєшся НА скільки менше шоколадок залишилось, ніж продали?
Завдання 4 -усно. В магічних квадратах сума трьох чисел по діагоналі, вертикалі і горизонталі має бути однаковою.
Усно:
-У скільки разів 15 більше, ніж 3?
-У скільки разів 3 менше , ніж 24?
-Мені сьогодні було працювати легко(тяжко), оскільки...
28 квітня
Тема. Діагностична робота.
-У зошиті запиши:
28 квітня
Діагностична робота
1. Запиши вирази та знайди їх значення.
- Добуток чисел 3 і 5 збільшити на 9.
-Частку чисел 18 і 3 зменшити в 2 рази.
-Суму чисел 25 і 15 зменшити на 6.
-Різницю чисел 31 і 28 збільшити у 8 разів.
2. Олівець коштує 3 грн, а лінійка в 4 рази дорожча. Яка ціна лінійки?
3. У двох коробках разом 24 олівці. У першій коробці їх 6. На скільки олівців менше в першій коробці, ніж у другій?
4. У кожній рівності знайди невідоме ділене. Я позначаю ..., а ви в зошиті обводите клітинку.
... :3=6 ... :2=3
... :3=8 ... :2=5
-У тебе все вийде!
29 квітня
Тема. Задачі на кратне порівняння чисел. Математичний диктант.
Підручник с. 106.
Завдання 1. Письмово. Математичний диктант.
Завдання 2. Письмово.
4 травня
Тема. Знаходження невідомого дільника. Розв'язування задач.
Підручник с.107.
Усні обчислення: Назви числа пропущені в таблиці.
-Яке число було невідомим?
-Як ти його знаходив(ла)?
-Продовж речення: Щоб знайти невідомий дільник потрібно...
Завдання 3. Письмово.
-За зразком знайди невідомі дільники.
Відпочинь:
Задача. Письмово.
-Пригадай, яку дію виконуємо, коли У менше?
-Яку дію виконуємо, коли НА більше?
Завдання 4. Письмово.
Завдання 5. Усно.
Порухайся:
13 березня.
Обчислення значення буквеного виразу. Обчислення периметра прямокутника.Розв'язування задач.
Підручник-с. 88, Завдання 4-7.
Задача 5.
Складаємо короткий запис:
І-
ІІ-
ІІІ-?,
Складаємо план розв'язання і виконуємо.
Задача 7.
-Якщо залишилось 3 грн, а на ручку не вистачає 4 грн, то яка ціна ручки?
-Якщо Оксанка купила ручку за 7 грн і в неї залишилось ще 3грн, то скільки грошей було спочатку?
14 березня.
Тема. Закріплення вивченого матеріалу.
-Як називають числа при множенні?
-Як називають числа при діленні?
- Чому вираз 27: (3*0) неможливо обчислити?
Самостійна робота:
1. Двоє зайченят поділили між собою порівну 8 морквин. Скільки морквин отримало кожне зайченя?
2. Зайчики розділили між собою 8 морквин. Кожний отримав 2 морквини. Скільки було зайчиків?
3.
0:7+1 4:1+3 2*6-3
6:6-1 12:2+37 2*8+3
18:2+15 0*9+9 10:2+9
4. Накресли квадрат зі стороною 2 см. Обчисли периметр.
16 березня.
Коло. Круг. Радіус. Розв'язування задач.
Підручник - с.89 .
Завдання 1.-письмово.
http://video.novashkola.ua/2-klas/matematika-2-klas/urok-30/----ознайомлення з новою темою. Є чотири відео, перегляньте, будь ласка, всі. Коло вчимося креслити.
Завдання 4-усно.
Задача 5- письмово.
-Яка місткість банки?
-Яка місткість відра?
-Скільки банок заповнили?
-Скільки літрів води у банках?
-Скільки літрів води всього?
Задача 6-усно.
Позначимо (зліва) ,хто молодший і на скільки.
Юля----5 років----Іра---2 роки----Юра
Якщо Юля молодша за Іру, а Іра молодша за Юру, що ми можемо сказати про Юлю і Юру?
На скільки років?
2*8+4 18:2+9
2*3+26 12:6*2
2*(15-8) (48-32):2
2*(56-50) 14:2*2
17 березня.
Діаметр. Складання і обчислення виразів. Розв'язування задач. Визначення часу за годинником.
Підручник-с.90.
Завдання 1, 4 - усно.
Завдання 2- письмово. - Пригадайте, що значить "відняти суму"?( суму 7 і 8 записуємо в дужках).- Яку дію виконуємо першою?
Задача 3. Письмово, самостійно.
Обчисли значення виразу а:2+29, якщо а= 16, а=12.
Завдання 5.- усно.
Накресли коло, радіус=3см. Проведи діаметр.
18 березня.
Діагностична робота.
У зошиті пишемо: 18 березня
Діагностична робота
1. Обчисли.
10:2+6 18:2:1
16:2-8 0*(2*8)
14:2:7 12:2:2
2. Порівняй.
7*1...8*0 2*7+4...18
1*6...0+6 2*5+13....21
2*4-2...2*3 2*7...7*2
3. У гаманці було 6 купюр по 2 грн й одна купюра 20 грн. Скільки гривень було в гаманці?
4. Випиши всі радіуси.
5. Випиши всі діаметри.
Тема. Закріплення вивченого матеріалу.
Підручник-с. 91.
Повтори таблицю множення числа 2.
Завдання 1-усно.
Число в середині -це сума чисел розміщених на одній стороні. Тобто, потрібно знайти третій доданок.
Завдання 2-усно.
Міркуємо так: 3*6=18, 18+3=21, тому 3*7=21.
Завдання 4-усно.
Задача 3-письмово.
-Що однакове в обох умовах?
-Що можна сказати про дії, якими будуть розв'язані ці задачі?
-А чим різняться способи поділу 12 цеглинок в обох випадках?
- Що буде спільним у розв'язанні цих задач?
-А що відмінним?
-Запиши розв'язання задач.
Завдання 5-самостійно, письмово.
Завдання 6--у зошит записати лише значення виразів у порядку збільшення і слово, яке отримали.
Задача- письмово, самостійно.
У 5 пісочниць насипали по 2 ц піску, а в одну-4 ц. Скільки всього центнерів піску насипали в пісочниці?
23 березня.
Тема. Повторення вивченого матеріалу.
Підручник-с.92.
Усні обчислення.
Завдання 1-усно.
Задачі 2-письмово.
а) Прочитай задачу 2а.
-Візьми 10 зошитів (можна взяти олівці) розклади порівну на 2 купки.
-Що ти можеш дізнатися?
-Скільки в одній купці зошитів?
-Поклади ще три зошити окремо на стіл.
-Зверни увагу: потрібно порівняти число зошитів у одній купці з тими, що лежать окремо на столі.
Пригадай! Щоб дізнатися на скільки менше... чи на скільки більше... потрібно від більшого числа відняти менше.
б) Прочитай задачу 2б.
Зверни увагу: потрібно обчислити загальну кількість не зошитів , а папок.
-Розклади 10 зошитів по 2 у кульочки(замість папок). Що ти можеш дізнатися?
- Візьми ще 3 порожні кульки. Що ти можеш дізнатися?
Запиши розв'язання виразом.
Трішки відпочинь:
Задача 3.
Склади усно, розв'яжи письмово.
Завдання 4- письмово.
Завдання 5- письмово.
-Пригадай, як знайти довжину ламаної.
-Поміряй всі довжини відрізків і обчисліть у зошитах її довжину. Не забудь писати "см".
-Зі скількох відрізків складається ламана?
-А зі скількох відрізків тобі потрібно накреслити?
-Тепер цю довжину слід розподілити між трьома відрізками нової ламаної. Накресли ламану.
-Як перевірити чи правильно ти накреслив?
-Знайди довжину ламаної в зошиті. Якщо довжина ламаної у підручнику і у зошиті однакова, тобі все вдалося!
Завдання 6- усно.
-Я сьогодні попрацював(ла).....тому, що......
24 березня.
Тема. Таблиця множення числа 3. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач.
Підручник с. 93
Усні обчислення.
Попрацюй з відео:
Завдання 3-усно.
-Прочитай таблицю множення.
-Прочитай лише відповіді.
-Розглянь перші множники усіх виразів. Що ти помітив(ла)?
-Що можна сказати про другі множники в усіх виразах?
-Розглянь добутки в усіх виразах. Яку закономірність ти помітив(ла)?
-Закрий добутки лінійкою і прочитай таблицю.
Завдання 4-письмово.
Трішки відпочинь:
Задача 5-письмово.
Задача 6-усно.
Завдання 7-усно.
Задача- письмово. Пасічник продав 6 дволітрових банок меду й одну трилітрову. На скільки літрів більше меду продав пасічник у дволітрових банках, ніж у трилітровій?
-За потреби можеш намалювати малюнок.
-Памятай! Щоб дізнатися на скільки менше... чи на скільки більше... потрібно від більшого числа відняти менше.
- Відтвори усно таблицю множення числа 3, використовуючи малюнок.
-Сьогодні я дізнався(лася)...
25 березня.
Тема. Закріплення таблиці множення числа 3. Порівняння виразів. Обчислення периметра квадрата. Розв'язування задач.
Підручник- с. 94.
Усні обчислення.
Завдання 3 і 4- письмово самостійно.
Задача 5. Письмово.
-Прочитай задачу.
-Пригадай як знайти решту.
-Зверни увагу, що решту розділили порівну на 2 частини(школа і садок).
Завдання 6- письмово.
Завдання 7-письмово.
-Уважно читай , якого розміру має бути довжина і ширина прямокутника.
Завдання 8-усно.
-Сьогодні мені найкраще вдалося...
27 березня
Тема. Розв'язування задач. Доповнення рівностей.
Підручник с.95.
Усні обчислення.
Завдання1. Письмово.
Задача 2. Письмово.
Завдання3.Усно.
Трішки відпочинь:
Задача4. Письмово.
Завдання 5. Усно.Завдання 6. Письмово.
30 березня
Тема. Повторення вивченого матеріалу.
Підручник с. 96.
Усні обчислення.
Завдання 1. Усно.
Задача 3. Письмово.
Завдання 4. Усно.
Трішки відпочинь:
Задача 5. Письмово.
Виконай тести. Перейди за посиланням https://vseosvita.ua/go ,
введи код jdf212 . Напиши своє ім'я.
-У тебе все вийде, я вірю в тебе!
31 березня
Тема.Таблиця ділення на 3. Розв'язування задач.
Підручник с.97.
Усні обчислення.
Завдання 3. Письмово.
Задача 4. Письмово.
Трішки відпочинь:
Задача 5. Письмово.
-Зверни увагу, що 15 грн заплатили за 3 ручки.
Завдання 6. Усно.
Усно:
-Я сьогодні дізнався(лася)...
1 квітня
Тема. Закріплення таблиці ділення на 3. Розв'язування задач.
Усні обчислення.
-Немає цеглинок, візьми олівці:
-3 · а – 7, якщо а
= 4, а = 8 Як
Задача. Усно.
Задача. Письмово.
Відпочинь:
Завдання. Письмово. Обчисли.
Задача. Письмово.
-Я сьогодні..... попрацюв(ла), оскільки...
3 квітня
Тема. Знаходження невідомого множника. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач.
Підручник с.98.
Усні обчислення:
Хвилинка каліграфії:
— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.
11; 22; 33; ..; ...; ....; 77; ...; 99.
Завдання 2. Письмово.
Завдання 3 і 4. Усно.
-Зверни увагу на правило!
Відпочинь:
Завдання 5. Письмово.
-Скористайся зразком.
Задача 6. Письмово.
- Пригадай, що означає стільки ж.
-Уважно читай, що сказано про кількість червоних автівок.
Завдання для допитливих (хто бажає).
-Перестав 2 сірники, щоб утворилась правильна рівність.
-Знайди невідомий множник(усно): 3*...=12.
6 квітня
Тема. Вирази, що включають дію ділення. Розв'язування задач. Побудова прямокутника.
Підручник с.99.
Усні обчислення:
-Завдання 1.
-Завдання 4.
Завдання 2. Письмово.
Задача 3. Письмово.
Відпочинь:
Завдання 5. Письмово.
-Якщо ти забув, де довжина, а де ширина прямокутника, подивися с.55 підручника.
Завдання 6. Письмово.
Завдання 7. Усно.
-Мені (не) вдалося таке завдання...
-Ще попрацювати потрібно над...
7 квітня
Тема. Складені задачі, що включають дію ділення. Робота з діаграмою.
Підручник с.100.
7 квітня
Тема. Складені задачі, що включають дію ділення. Робота з діаграмою.
Підручник с.100.
Усні обчислення:
-Завдання 2.
Відпочинь:
Задача 4. Письмово.
-Чи можемо одразу обчислити скільки вазонів на підставці?
-Що нам потрібно знати?
-Можемо дізнатися скільки вазонів на одному підвіконні?
-Якою дією?
Завдання 5. Усно.
Завдання 6. Усно.
-Найкраще мені вдалося...
8 квітня
Тема. Діагностична робота.
-Ти все зможеш! Успіху!
В зошиті пишемо:
8 квітня
Діагностична робота
1. Обчисли.
9:3+6 21:3-7
27:3+5 (19+2):3
15:3+10 (58-43):3
Завдання 1. Письмово.
Завдання 3. Письмово.
Відпочинь:
-Чи можемо одразу обчислити скільки вазонів на підставці?
-Що нам потрібно знати?
-Можемо дізнатися скільки вазонів на одному підвіконні?
-Якою дією?
Завдання 5. Усно.
Завдання 6. Усно.
-Найкраще мені вдалося...
8 квітня
Тема. Діагностична робота.
-Ти все зможеш! Успіху!
В зошиті пишемо:
8 квітня
Діагностична робота
9:3+6 21:3-7
15:3+10 (58-43):3
3*...=21 ...*3=9
...*2=16 2*...=8
3. За 3 однакові ручки заплатили 21 грн. Маркер дорожчий від ручки на 8 грн. Яка ціна маркера?
4. Порівняй.
24:3...15:3 8:2...12:3
12:2...18:3 21:3...18:2
5. Побудуй прямокутник, довжина якого 1дм 2 см, а ширина- на 9 см менша. Обчисли його периметр.
10 квітня
Тема. Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Читання рівностей. Розв'язування задач.
Підручник с.101.
Усні обчислення-завдання 1.
Попрацюйте з відео:
Особливу увагу зверніть на питання НА СКІЛЬКИ більше(менше). Тоді від більшого числа ВІДНІМАЄМО менше. Це ми вчили ще в 1 класі. А питання У СКІЛЬКИ РАЗІВ більше(менше)- це є нова тема. Тоді потрібно більше число ДІЛИТИ на менше. Це пояснення є у відео з відрізками.
Після перегляду відео опрацюйте усно завдання 2, 3, 4.
Руханка:
Задача 5 письмово. Пригадайте, яку дію потрібно виконати, щоб дізнатися, на скільки менше.
Зверніть увагу, що потрібно порівняти автівки на першій і другій стоянці.
Чи знаєте ви , скільки автівок на другій стоянці?
Чи можете дізнатися? Якою дією?
Можливо, допоможе скорочений запис:
Завдання 6-письмово. Уважно прочитайте інструкцію до нього.
Завдання 7 -усно.
21 квітня.
Тема. Задачі на збільшення і зменшення числа у кілька разів. Складання і обчислення виразів.
Підручник с.102.
Завдання 1, 4. Усно.
Завдання 2-письмово.
Відпочинь:
Задача 3 письмово.
а)- Що означає у 3 рази більше, ніж 4?
б)-Що означає у 3 рази менше, ніж 15?
Завдання. Письмово.
Обчисли значення виразу 12:а+7, якщо а=2, а=3.
22 квітня
Тема. Розв'язування задач. Доповнення рівностей.
Підручник с.103.
Усні обчислення.
Пам'ятай:
Завдання 1. Письмово.
-Пригадай, записуємо рівність з віконечком, під нею відповідну рівність на знаходження невідомого числа.
Задача 2. Письмово.
Відпочинь:
Задача 3. Усно.
Задача 4. Письмово.
24 квітня
Тема. Знаходження невідомого діленого. Розв'язування задач.Підручник с.104.
Завдання 1 - усно.
Завдання 2- письмово (хлопці- зелений колір, дівчата-жовтий). Запис має бути таким:
7×3=3×7=21
Далі іде нова тема. Завдання 3 і 4 в підручнику. Усно.
Завдання 5- письмово, за зразком у підручнику.
Відпочинь:
Завдання 6 і 7-усно.
27 квітня
Тема. Кратне порівняння чисел.
Підручник с.105.
Математичний диктант. Письмово:
-Пригадай, на початку рядка пишемо: М.д. і записуємо лише результат через кому.
Важливо! Запам'ятай!Якщо потрібно дізнатися на скільки більше(менше) ти виконуєш дію віднімання!
Якщо потрібно дізнатися у скільки більше(менше) ти виконуєш дію ділення!
Завдання 1-усно.
Завдання 2- письмово. Склади і запиши вирази, щоб дізнатися, у скільки разів...
Відпочинь:
-Чи можна відразу дати відповідь на запитання задачі?
-Що нам для цього потрібно знати?
-Зверни увагу! У задачі запитують НА скільки. Якою дією ти дізнаєшся НА скільки менше шоколадок залишилось, ніж продали?
Завдання 4 -усно. В магічних квадратах сума трьох чисел по діагоналі, вертикалі і горизонталі має бути однаковою.
Усно:
-У скільки разів 15 більше, ніж 3?
-У скільки разів 3 менше , ніж 24?
-Мені сьогодні було працювати легко(тяжко), оскільки...
28 квітня
Тема. Діагностична робота.
-У зошиті запиши:
28 квітня
Діагностична робота
1. Запиши вирази та знайди їх значення.
- Добуток чисел 3 і 5 збільшити на 9.
-Частку чисел 18 і 3 зменшити в 2 рази.
-Суму чисел 25 і 15 зменшити на 6.
-Різницю чисел 31 і 28 збільшити у 8 разів.
2. Олівець коштує 3 грн, а лінійка в 4 рази дорожча. Яка ціна лінійки?
3. У двох коробках разом 24 олівці. У першій коробці їх 6. На скільки олівців менше в першій коробці, ніж у другій?
4. У кожній рівності знайди невідоме ділене. Я позначаю ..., а ви в зошиті обводите клітинку.
... :3=6 ... :2=3
... :3=8 ... :2=5
-У тебе все вийде!
29 квітня
Тема. Задачі на кратне порівняння чисел. Математичний диктант.
Підручник с. 106.
Завдання 1. Письмово. Математичний диктант.
Завдання 2. Письмово.
Задача 3. Усно.
Відпочинь:
Задача 4. Письмово.
Задача 5. Письмово.
4 травня
Тема. Знаходження невідомого дільника. Розв'язування задач.
Підручник с.107.
Усні обчислення: Назви числа пропущені в таблиці.
-Яке число було невідомим?
-Як ти його знаходив(ла)?
-Продовж речення: Щоб знайти невідомий дільник потрібно...
Завдання 3. Письмово.
-За зразком знайди невідомі дільники.
Відпочинь:
Задача. Письмово.
-Пригадай, яку дію виконуємо, коли У менше?
-Яку дію виконуємо, коли НА більше?
Завдання 4. Письмово.
Завдання 5. Усно.
Порухайся:
5 травня
Тема. Правила порядку дій у виразах.
Підручник с.108.
Усні обчислення. Знайди число, яке заховалося під ромашкою.
-Можеш ще переглянути правила у завданні 1.
Завдання 2. Письмово. Над кожною дією надпиши простим олівцем порядок виконання дій.
Відпочинь:
Задача. Письмово.
Завдання 3. Усно.
Порухайся:
6 травня
Тема. Закріплення правила порядку дій у виразах.
Підручник с.108.
Усні обчислення:
Завдання. Письмово.
Задача. Письмово.
Відпочинь:
Завдання 4. Усно.
Завдання. Письмово.
У зошиті запиши: Прямокутників-...
Квадратів-...
Завдання 5. Усно. В магічних квадратах сума трьох чисел по діагоналі, вертикалі і горизонталі має бути однаковою.
Порухайся:
8 травня
Тема. Множення і ділення з числами 4,5,6. Розв'язування і порівняння задач. Обчислення периметра прямокутника.
Підручник с.109.
Завдання 1. Письмово.
Скористайся таблицею множення.
Завдання 2. Письмово.
Задача 3. Письмово.
Задача 3 (а)
Задача 3 (б)
Завдання 4. Усно.
Завдання 5. Усно.
-Виміряй відрізок. Як його розділити на 2 рівні частини?
-Скільки відрізків утворилося?
-Поміркуй, де поставити точку, щоб утворилось 3 відрізки, у яких довжина одного дорівнювала сумі двох інших.
-Проспівай пісні про таблицю множення.
12 травня
Тема. Множення і ділення з числами 7,8,9. Розв'язування задач.
Підручник с.110.
Завдання 1. Письмово.
Завдання 4. Усно.
Відпочинь.
Задача 5. Письмово.
-Уважно читай запитання задачі.
Руханка:
13 травня
Тема. Множення і ділення з числами 7,8,9. Розв'язування задач. Побудова відрізків.
Підручник с.110.
Усні обчислення. Завдання 4.
Завдання 3.Письмово.
Задача . Письмово.
У дитячий садок привезли 27 кг яблук, апельсинів- у 3 рази менше, ніж яблук, а лимонів- у 3 рази менше, ніж апельсинів. Скільки кілограмів лимонів привезли у дитячий садок?
Завдання 2. Письмово.
Під відрізками двома діями вкажіть, як взнавали, у скільки разів АВ менше CD; на скільки сантиметрів АВ менше CD.
Руханка:
15 травня
Тема. Повторення. Додавання і віднімання двоцифрових чисел.
Підручник с.111.
Усні обчислення. Завдання 2.
Математичний диктант. Письмово.
На початку рядка пишемо: М.д. через кому записуємо лише результати.
Завдання 1.Письмово.
-Пригадай, як перевірити дію додавання (підручник -с.60).
Як перевіряємо дію віднімання (підручник -с.64).
Відпочинь:
Задача 4 . Письмово.
16 травня
Тема. Побудова прямокутника. Обчислення периметру.
Підручник с.111.
Усні обчислення.
Математичний диктант. Письмово.
Завдання 3. Письмово.
-Уважно читай, яка ширина прямокутника.
Відпочинь:
Завдання . Письмово.
Обчисли периметр трикутника АВС.
Руханка:
18 травня
Тема. Повторення. Розв'язування задачі двома способами.
Підручник с.111.
Усні обчислення.
Задача 5. Письмово.
І спосіб:
- Ми знаємо, що першого дня Яна прочитала 8 сторінок, а другого-13 сторінок. Про що ми можемо дізнатися? Якою дією?
-Про що дізнаємось потім?
- Запиши спочатку діями, а потім виразом.
ІІ спосіб:
-Ми знаємо, що в книжці 32 сторінки, першого дня Яна прочитала 8 сторінок. Про що ми можемо дізнатися? Якою дією?
-Про що дізнаємось потім?
- Запиши спочатку діями, а потім виразом.
Відпочинь:
Завдання. Письмово.
19 травня
Тема. Діагностична робота.
У зошиті запиши:
19 травня
Діагностична робота
1. Математичний диктант.
2. Обчисли значення виразу 3*а-18, якщо а=9.
3. Обчисли значення виразів:
30-21:3 18+3*7
27:(9:3) (42-28):2
4.Задача.
На клумбі розквітло 9 жовтих тюльпанів, червоних -у 3 рази більше. На скільки менше розквітло жовтих тюльпанів, ніж червоних.
5. Накресли прямокутник, довжина якого 1дм 1см, а ширина на 8 см менша. Обчисли периметр цього прямокутника.
6. Обчисли значення виразів. Виконай перевірку.
32-19 43+28
20 травня
Тема. Обчислення довжини ламаної. Розв'язування задач.
Підручник с.111.
Усні обчислення.
Котра година?
Задача 6. Письмово.
Задача 7. Усно.
Задача . Письмово.
Руханка:
22 травня
Тема. Раціональні способи додавання і віднімання.
Підбери доданки(декілька варіантів), щоб утворилося число, розміщене в центрі.
25 травня
Тема. Подвійні числові нерівності.
26 травня
Тема. Магічні фігури. Математичні ребуси.
Судоку.
Розмісти геометричні фігури так, щоб вони не повторювалися в рядку, стовпчику, в малому квадраті.
Розмісти числа від 1 до 4 так, щоб вони не повторювалися в рядку, стовпчику, в малому квадраті.
Магічні квадрати.
27 травня
Тема. Нестандартні задачі, які розв'язуються без виконання арифметичних дій.
Задача 1.
Сестра старша від брата на 5 років. На скільки вона буде старша через 6 років?
Задача 2.
Іванко мешкає в 12-поверховому будинку на 9 поверсі, якщо рахувати зверху. На якому поверсі живе Іванко?
Задача 3 .
На дворі прогулювалися чотири дідусі. Вони вирішили з'ясувати, хто старший. Виявилося, що дід Григорій молодший за діда Трохима. Дід Остап такого ж віку, як дід Трохим. А дід Петро старший за діда Остапа. Хто з дідусів найстарший?
Задача 4.
Марійка в черзі в магазині сьома від початку черги, а з кінця-дев'ята. Скільки людей у черзі?
29 травня
Тема. Підсумок за рік. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Введи своє ім'я. У тебе все вийде!
Ти дуже старанно працював(ла)!
Немає коментарів:
Дописати коментар